در صورتیكه خودروی شما بعلت نقص فنی قابل حركت نبوده و یا حركت آن ممكن است باعث بروز خطر گردد، در هر زمان از شبانه روز و در سراسر كشور میتوانید با یكی از تلفنهای مراكز پیام شركت امداد خودرو ایران تماس حاصل نموده، تا امدادگران شركت به یاری شما آمده و اقدام به رفع مشكل و راه اندازی خودروی شما نمایند. تعمیرات كلیه خودروهای تولیدی شركت ایران خودرو در طی دوره گارانتی مشمول ضوابط گارانتی بوده و كلیه نمایندگیهای مجاز ایران خودرو موظف به پذیرش و تعمیر خودرو میباشند.
دامنه ارائه خدمت
- غیرمشتركینی كه عمر خودروهای آنها زیر 10 سال است
روش ارائه خدمات
- جهت درخواست امداد با مراكز پیام شركت امداد خودرو ایران با شماره 88612121 021 و 09644 بدون پیش شماره و سراسری، تماس گرفته و پس از اعلام شماره اشتراك و یا شماره شاسی خودرو خود و ثبت مورد امداد در سیستم، كد پیگیری را دریافت نمائید تا برای پیگیریهای بعدی مورد استفاده قرار گیرد
- پس از اتمام تعمیرات سیار، گزارش بازدید و تعمیر خودرو را ملاحظه و در صورت تائید آنرا امضاء نموده، سپس یك نسخه از آن را از امدادگر دریافت نمائید. ضمناً خواهشمند است نظرات خود را در قسمت مربوطه درج كنید
- در مواردی كه قطعات تعویض شده به حساب كارت طلایی و یا گارانتی باشد، قطعات تعویض شده متعلق به شركت امداد خودرو ایران بوده كه توسط نمایندگی و یا امدادگر دریافت خواهد شد
مدارک مورد نیاز
- مدارك شناسایی خودرو
- اصل و كپی کارت گارانتی (برای تولیدات شركت ایران خودرو كه مشمول گارانتی هستند)
|
|
|