تبلیغات
نمایندگی مجاز 1937 ایران خودرو (پورمحمودی) - مطالب بهمن 1396
طرح پیش فروش محصول جدید دناپلاس توربوشارژ
16 بهمن 96 ساعت 04:13 ب.ظ | انتشار یافته روابط عمومی | ( نظرات )
معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو از اجرای مرحله دوم پیش فروش محصولات ایران خودرو با ثبت نام خودرو دنا پلاس توربوشارژ با موعد تحویل خرداد، تیر و مرداد سال 97 خبر داد.


به گزارش ایكوپرس، مصطفی خان كرمی اظهار كرد: بعد از اجرای طرح پیش فروش 207 هاچ بك اتوماتیك، براساس وعده به مشتریان، دومین مرحله از طرح ویژه پیش فروش محصولات جدید ایران خودرو با محصول دناپلاس توربو از روز  چهارشنبه هجده بهمن ماه آغاز می شود.



خان كرمی دناپلاس با موتور توربوشارژ را محصولی به روز و ایمن و دارای تجهیزات مدرن خواند و گفت: یكی از اهداف ایران خودرو از عرضه این محصول، افزایش كارایی قوای محركه با نصب سامانه توربوشارژ بدون افزایش حجم موتور است كه موجب قدرت وشتاب بیشتر نسبت به موتور با تنفس طبیعی می شود.


وی تاكید كرد: باتوجه به استقبال مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو از خودرو دنا پلاس، ارائه این محصول موفق با موتور توربو شارژ گام مهمی در راستای جلب رضایت بیشتر مشتریان و ارائه محصول مدرن و با كیفیت به مصرف كنندگان محصولات ایران‌خودرو است.


معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو اضافه كرد: در طرح پیش فروش این خودرو متقاضیان می توانند باپرداخت مبلغ 26 میلیون تومان نسبت به نام نویسی اقدام كنند وی افزود: سود مشاركت در طرح براساس موعد تحویل محصول متفاوت است.


خان كرمی تصریح كرد:‌ در این طرح به منظور افزایش احتمال موفقیت مشتریان در نام نویسی و ایجاد عدالت و حفظ حقوق مشتریان، هر كد ملی قادر به ثبت نام یكدستگاه خودرو خواهد بود.


لازم بذكر است، متقاضیان میتوانند از ساعت 11 صبح روز هجدهم بهمن ماه با مراجعه به پایگاه فروش اینترنتی  esale.ikco.ir   و یا نمایندگی های مجازگروه صنعتی ایران خودرو درسراسركشورنسبت به نام نویسی اقدام و ازمزایای این طرح بهره‌مند شوند.


نخستین کارخانه خط تولیدکاتالیست یورو 5 افتتاح می‌شود
16 بهمن 96 ساعت 04:13 ب.ظ | انتشار یافته روابط عمومی | ( نظرات )
گروه صنعتی ایران خودرو به منظور بهره‌گیری از فناوری‌های جدید در كمك به كاهش مصرف بنزین و آلودگی، خط تولیدكاتالیست یورو 5 خودرو را با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، مقامات استانی،نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران ارشد ایران خودرو در استان قم افتتاح می‌کند.


 به گزارش ایكو پرس، با افتتاح این خط تولید که چهارشنبه هجدهم بهمن ماه صورت می گیرد ، سالانه حداقل 4 میلیون یورو صرفه جویی ارزی عاید اقتصاد ملی خواهد شد.


براساس این گزارش، با راه‌اندازی خط تولید كاتالیست یورو 5 در منطقه صنعتی محمودآباد قم، ایران در زمره معدود تولید کنندگان این محصول قرار می‌گیرد. 


همچنین بابهره برداری از این خط به صورت مسقیم و غیرمستقیم فرصت شغلی مناسبی ایجاد می‌شود. ضمن اینکه با تولید كاتالیست یورو 5 در كشورمان، فرصت دست یابی به بازار های صادراتی كشورهای تركیه، عراق و كشورهای مشترك المنافع ایجاد می شود.


شایان ذکر است، برای نخستین بار در کشور شركت مبدل خودروی پاك به عنوان یكی از زیر مجموعه های تولیدی گروه صنعتی قطعات اتومبیل ایران متعلق به ایران خودرو توانسته است به فناوری تولیدكاتالیست یورو 5 خودرو دست یابد.


راه اندازی پایگاه تولید ایران خودرو درجمهوری آذربایجان
16 بهمن 96 ساعت 04:12 ب.ظ | انتشار یافته روابط عمومی | ( نظرات )
سایت تولید محصولات ایران خودرو در جمهوری آذربایجان با ظرفیت اسمی سالانه 10 هزار دستگاه به زودی به بهره برداری می رسد.


به گزارش ایكوپرس، در مرحله نخست قرار است محصولات خانواده دنا شامل دنا و دناپلاس تولید شود. همچنین، محصولات تولیدی در سایت آذربایجان، به كشورهای مشترك المنافع (شوروی سابق) كه قراردادهای ترجیحی میان آن ها اجرا می شود، صادر خواهند شد.



براساس این گزارش، با توافق صورت گرفته، شركت مشتركی میان ایران خودرو و بخش خصوصی آذربایجان تاسیس شد كه طرف آذری سهم 75درصدی سرمایه گذاری مشترك را تامین كرده است. سهم گروه صنعتی ایران خودرو 25 درصد و فقط شامل صادرات خدمات فنی و مهندسی است.


برمبنای این گزارش، خط تولید محصولات ایران خودرو در سایت جمهوری آذربایجان در فاز ابتدایی با ظرفیت تولید سالانه 6 هزار دستگاه آغاز به کار خواهد کرد که با توسعه، ظرفیت آن به 10 هزار دستگاه در سال خواهد رسید.


ارسال نخستین محموله تجهیزات خط تولید


 همچنین نخستین محموله صادراتی شركت تام در راستای تجهیز سایت خودروسازی ایران‌خودرو در جمهوری آذربایجان (نفت چاله) به این كشور ارسال شد.این محموله شامل چهار تریلی حاوی تجهیزات كنار خطی، اسكیدهای خط تریم و برخی اقلام دیگر بود که در سایت پروژه تحویل شد.


با توجه به اهمیت این پروژه به لحاظ صادراتی برای ایران‌خودرو، تمامی فرآیندهای كاری در بخش‌های مختلف آن به طور ویژه و متمركز از سوی تام ایران خودرو در حال پی‌گیری است؛ به گونه‌ای كه این پروژه صادراتی، پس از ابلاغ به تام از ابتدای مهرماه تاكنون حدود 53درصد پیشرفت فیزیكی داشته و مقرر شده عملیات تامین تجهیزات خط، لجستیك نصب و راه‌اندازی از سوی تام انجام شود.


لازم به ذکر است، ارسال دومین محموله صادراتی نیز به زودی انجام خواهد شد و پس از ترخیص و تحویل در محل پروژه، نصب و راه‌اندازی از سوی كارشناسان تام به انجام خواهد رسید.


این پروژه در زمینی  به مساحت 68هزار متر مربع و در شهر ساحلی نفت چاله جمهوری آذربایجان در كنار دریای خزر احداث می شود


مشتری مداری سرفصل اهداف مهم ایران خودرو است
16 بهمن 96 ساعت 04:12 ب.ظ | انتشار یافته روابط عمومی | ( نظرات )
قائم مقام ارشد ایران خودرو ارتقای رضایت مشتریان و مشتری مداری را یكی از اهداف اصلی گروه صنعتی ایران خودرو عنوان كرد.


به گزارش ایکوپرس، گردهمایی مسئولان امور مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو با حضور عباس ملکی طهرانی، قائم مقام ارشد مدیرعامل، اشکان فربد مدیر ارتباط با مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو و جمعی از مسئولان دفاتر منطقه ای استان ها در راستای ارتباط با مشتریان و تعامل دو سویه با آنها برگزار شد.


قائم مقام ارشد ایران خودرو ضمن ابراز خرسندی از عملکرد مناسب امور مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو، مشتری مداری و دستیابی به رضایت مشتریان را یکی از اهداف مهم ایران خودرو خواند.


وی افزود: رسالت امروز ما جذب مشتریان جدید و نگهداری مشتریان قدیمی است و این موضوع در سایه تغییر راهکارهای و اتخاذ رویکردهای جدید در سیستم ارتباط با مشتری میسر خواهد شد.


ملکی طهرانی با بیان این موضوع که شناسایی و ارزیابی، جذب، توسعه و بازگشت مشتریان مهم ترین هدف ارتباط با مشتری است اظهار کرد: استاندارد سازی و تسهیل درگاه های ارتباط با مشتری می تواند مانع از  سردرگمی و سرگردانی مشتریان در این فرآیند شود.


وی افزود: توسعه سیستم یکپارچه مدیریت ارتباط با مشتریان می تواند وقت و سرمایه مشتریان را حفظ کند و همچنین تصویر شفاف تری از ایران خودرو را در میان افکار عمومی و جامعه و سایر نهادهای مختلف ایجاد کند.


اشکان فربد مدیر ارتباط با مشتریان گروه صنعتی ایران نیز در این نشست اظهار كرد: مهم ترین رسالت این شرکت پیگیری جدی و عمیق رضایت مشتریان است و تشکیل کارگروه های تخصصی به منظور رسیدگی به مشکلات مشتریان را در دستور کار خود قرار داده است.


وی هدف از برگزاری چنین جلساتی را افزایش سطح تعاملات و همکاری بین مجموعه گروه صنعتی ایران خودرو با مشتریان دانست و در ادامه از مسئولان درخواست کرد تا در جهت تسریع فرآیندهای مربوط به مشتریان به منظور حفظ و  تعامل بیشتر با آنها نهایت تلاش خود را به عمل آورند.


مدیرارتباط بامشتریان  گروه صنعتی ایران خودرو در پایان گفت: مسئولان امور مشتریان در دفاتر منطقه ای استان ها می توانند از طریق نیازسنجی و شناخت مشتریان در هر استان، ایران خودرو را در مسیر تعالی و پیشرفت حمایت كنند.


 


نظرخواهی
نحوه خدمات رسانی در امر فروش و پس از فروش نمایندگی پورمحمودی را چگونه ارزیابی میکنید؟




دیگر موارد
تعداد مطالب :
آخرین بروز رسانی :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
بازدید کل :
آخرین بازدید :