تحویل روزانه ایران خودرو از مرز 1800 دستگاه گذشت
16 اسفند 97 ساعت 10:21 ق.ظ | انتشار یافته روابط عمومی | ( نظرات )
با افزایش تیراژ تولید روزانه و بازگشت رونق به خطوط تولید گروه صنعتی ایران خودرو، این خودروساز تعداد تحویل روزانه خودرو به مشتریان را به طور متوسط به بالای 1800 دستگاه رساند.


به گزارش ایكوپرس، درحال حاضر به طور متوسط روزانه دوهزار دستگاه خودرو در سایت های تولیدی گروه صنعتی ایران خودرو به تولید می رسد و به همین ترتیب تعداد تحویل خودرو به مشتریان نیز افزایش یافته است به گونه ای كه از هفته پایانی بهمن ماه، تحویل روزانه، عدد سه هزار دستگاه را نیز تجربه كرده است.


برمبنای این گزارش، درحال حاضر تولید و تحویل در ایران خودرو به شرایط یكنواختی رسیده و این موضوع سیر نزولی قیمت خودرو در حاشیه بازار را به دنبال داشته است.


فروش فوری 20 درصد از تولیدات روزانه ایران خودرو كه كمتر از 4 درصد تعهدات این خودروساز است و افزایش عرضه، علاوه بر ایجاد تعادل در بازار، سبب شده خودروهای فروش رفته به دست مشتریان واقعی و نهایی برسد.


گروه صنعتی ایران خودرو ضمن عذرخواهی از مشتریان بابت تاخیرهای ناخواسته ایجاد شده در تحویل خودروها، یاددآور می شود، حقوق مشتریان از منظر پرداخت سود مشاركت و جریمه دیركرد محفوظ بوده و این خودروساز متعهد به محاسبه و پرداخت كامل مبالغ مطابق با قرارداد منعقد شده با مشتریان است.


رونمایی از دومین كتاب عملكرد پایدار و مسئولیت‌های اجتماعی ایران خودرو
16 اسفند 97 ساعت 10:21 ق.ظ | انتشار یافته روابط عمومی | ( نظرات )
دومین كتاب عملكرد پایدار و مسئولیت های اجتماعی گروه صنعتی ایران خودرو با موضوع گزارش عملكرد این خودروساز در حوزه های اجتماعی و محیط زیست در سال 96 رونمایی شد.


به گزارش ایكوپرس،‌ ایران خودرو سال گذشته به عنوان نخستین شرکت در مجموعه صنعت خودرو موفق به تدوین و انتشار گزارش عملکرد پایدار و مسئولیت اجتماعی خود شد و امسال دومین گزارش عملکرد پایدار و مسئولیت اجتماعی خود را در راستای ترویج شفافیت عملكرد، برقراری ارتباطی موثرتر با ذینفعان کلیدی سازمان و تقویت برند خود توسط مدیریت مسئولیت پذیری اجتماعی تدوین و منتشر کرد.


این گزارش امسال باز هم به عنوان اولین مجموعه در صنعت خودرو و دومین مجموعه در کشور ترجمه و در سایت جهانی گزارش دهی GRI قرار خواهد گرفت.


حمیده زرآبادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در مراسم رونمایی از كتاب عملكرد پایدار ایران خودرو، ذینفعان از جمله مشتریان را عامل مهمی در پیشبرد اهداف بنگاه اقتصادی دانست و گفت: مشتریان در موفقیت سازمان به ویژه در مقوله مسئولیت‌های اجتماعی نقش مهمی را ایفا كنند.


تنها عضو زن كمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: با كمك مردم و مشتریان، ایران خودرو می تواند در تحقق اهداف مسئولیت های اجتماعی سرعت بهتری پیدا كند. رضایتمندی ذینفعان می تواند مسیر و نقشه راه درستی را برای آینده بهتر ترسیم كند.


وی ایران خودرو را شركتی مورد اطمینان و وثوق مردم توصیف و اظهار امیدواری كرد: با برنامه ریزی مجموعه ایران خودرو شرایط ایجاد شده بهبود یابد.


نماینده مردم قزوین با اشاره به رونمایی از كتاب عملكرد پایدار و مسئولیت های اجتماعی ایران خودرو گفت: این كتاب گزارشی از فعالیت های انجام ایران خودرو در حوزه مسئولیت های اجتماعی است كه در آن تلاش شده تا گوشه ای از فعالیت های انجام شده به صورت مكتوب به مردم ارایه شود كه امیدوارم این اقدام بتواند گام موثر و قدمی برای آینده روشن در بحث مسئولیت های اجتماعی و توسعه ایران خودرو در كشور عزیزمان باشد.


زرآبادی تصریح كرد: تفكر خلاقانه و هدفمند كردن بودجه تبلیغاتی و صرف آن در حوزه مسئولیت های اجتماعی از جمله كمك به آسیب دیدگان زلزله كرمانشاه از اقدامات ارزشمندی است كه توسط ایران خودرو انجام شده و این نشان دهنده اثرگذاری فعالیت بنگاه اقتصادی در مسایل اجتماعی است.


در ادامه نادره رضایی مدیر مسئولیت پذیری اجتماعی نیز گزارشی از اقدامات ایران خودرو در موضوعات مربوط به مسئولیت های اجتماعی ارایه كرد.


وی گفت: كتاب عملكرد پایدار و و مسئولیت های اجتماعی ایران خودرو نخستین كتاب در این مقوله در صنعت خودرو است كه برای دومین سال به چاپ می رسد. موضوع كتاب گزارش عملكرد این خودروساز در حوزه های اجتماعی و محیط زیست در سال 96 است.


رضایی افزود: در گزارش عملکرد پایدار، گروه صنعتی ایران خودرو تاثیرات اقتصادی، زیست محیطی و اجتماعی حاصل از فعالیتهای جاری خود را منتشر كرده است. همچنین این گزارش پایدار ارزش‌ها و مدل راهبری سازمان را تشریح کرده و نشان دهنده ارتباط میان استراتژی و تعهد آن به یک اقتصاد جهانی پایدار است.


وی تصریح كرد: تدوین گزارش عملكرد پایدار و مسئولیت اجتماعی شركت ایران خودرو بر اساس دستورالعمل راهنمای جهانی گزارش دهی GRI انجام گرفت و همانند سال گذشته، تیم سازی سازمانی برای تدوین این گزارش در شش کارگروه با مشاركت كلیه معاونت ها و مدیریت های شركت صورت پذیرفته است.


گفتنی است، در مراسم رونمایی از كتاب عملكرد پایدار ایران خودرو، قائم مقام اجرایی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، معاون وزیر آموزش و پرورش، معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، ‌مدیر كل امور بانوان آموزش و پرورش، مشاور امور بانوان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، دبیر فراكسیون جوانان مجلس شوری اسلامی و جمعی از مدیران و كاركنان زن ایران خودرو نیز حضور داشتند.


فروش فوری پنج هزار و 700دستگاه از محصولات ایران خودرو در هشت روز
16 اسفند 97 ساعت 10:21 ق.ظ | انتشار یافته روابط عمومی | ( نظرات )
گروه صنعتی ایران خودرو پس از صدور مجوز اختصاص 20 درصد از تولیدات روزانه خود به فروش فوری از سوی وزارت صمت، تعداد 5هزار و 700دستگاه خودرو را به صورت فوری از سی‌ام بهمن، در هشت روز، به فروش رسانده است.




به گزارش ایكوپرس، در مجموع اسناد تعداد 35هزار و 405دستگاه خودرو از ابتدای بهمن تا روز یازدهم اسفندماه صادر شده و همین تعداد خودرو به مشتریان تحویل داده شده است كه برمبنای نظرات كارشناسان بازار، با افزایش عرضه، قیمت خودرو در روزهای اخیر با سیر نزولی همراه بوده است.


براساس این گزارش، افزایش تعداد تولید با شیب كم به علت مشكلات قطعه سازان به  واسطه تحریم و مشكل نقدینگی، سبب كاسته شدن عرضه به بازار شد و افزایش تقاضای واقعی در روزهای پایانی سال، به كمبود خودرو در بازار دامن زد.


این گزارش می افزاید، با توجه به شرایط ایجاد شده در بازار خودرو،‌ با دستور مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو،‌ این خودروساز به عنوان تامین كننده اصلی بازار، كارگروه های تخصصی برای تحلیل وضعیت در هفته های گذشته تشكیل داده تا قیمت بازار خودروها را به قیمت های كف هفته اول بهمن ماه كاهش دهد كه به اذعان كارشناسان بازار، این هدف درحال محقق شدن است به گونه ای كه قیمت در بازار آزاد سیر نزولی در پیش گرفته است.


گروه صنعتی ایران خودرو به منظور دست یابی به این هدف و كاهش و یا تثبیت قیمت خودرو در بازار آزاد، برنامه‌ریزی مجدد و تخصیص منابع حاصل از فروش به قطعه سازان برای افزایش توان تولید را در دستور كار قرار داد. این خودروساز به منظور حمایت از حقوق مصرف كنندگان واقعی برنامه فروش 20 درصد از تولید روزانه به صورت فوری را به اجرا گذاشت و محدودیت هایی از جمله امكان ثبت نام فقط یك دستگاه خودرو برای هر كد ملی، عدم ثبت نام در 18 ماه گذشته برای محصولات ایران خودرو و حداقل سن 18 سال را اعمال كرد.


همچنین در طرح های فروش فوری روزانه كاهش اختصاص خودرو به مشتریانی كه در گذشته بیش از یك ثبت نام داشته اند و عدم تخصیص خودرو به مشتریان حقوقی به عنوان عوامل محدود كننده درنظر گرفته شد.


پیش بینی می شود، با افزایش عرضه و تحویل خودروها در فروش فوری، كاهش قیمت در بازار ادامه داشته و شرایط مطلوب تری برای تامین نیاز از سوی مشتریان واقعی و نهایی فراهم شود.


ایران‌خودرو رکورددار بالاترین امتیاز شاخص رضایت مشتریان در خدمات پس از فروش شد
16 اسفند 97 ساعت 10:20 ق.ظ | انتشار یافته روابط عمومی | ( نظرات )
ایران‌خودرو رکورددار بالاترین امتیاز شاخص رضایت مشتریان در خدمات پس از فروش شد

بر اساس آخرین آمار شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در دی ماه سال جاری، رکورد امتیاز شاخص رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش توسط ایران‌خودرو شکسته شد و این شرکت باز هم در بین خودروسازان داخلی صدرنشین شد.




به گزارش ایكوپرس به نقل از روابط عمومی ایساكو، معاون خدمات پس از فروش این شركت با اعلام این مطلب گفت: طبق نظرسنجی‌ شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از مشتریان، امتیاز شاخص رضایت مشتریان شرکت ایران‌خودرو، در چندین دوره اخیر به صورت مستمر رشد داشته و در دی ماه سال جاری با 13 امتیاز صعود نسبت به مدت مشابه، به عدد 762 رسیده و با کسب این امتیاز برای نخستین بار رکورد شاخص رضایت مشتریانِ حوزه خدمات پس از فروش را در بین شرکت‌های داخلی پشت سرگذاشته است.


 شهریار سلطانی با تاکید بر این‌که بالاترین امتیاز رضایت مشتری توسط شرکت بازرسی، عدد 1000 تعریف شده است، گفت: کسب هر «یک» امتیاز در رده‌های بالای امتیاز 700 به معنی تلاش صد چندان در مجموعه‌های خدمات پس از فروش خودروسازان است و رشد 13 امتیازی شرکت ایساکو در طی یک سال در این حوزه، به مفهومِ عارضه‌یابی نقاط قابل بهبود، برنامه‌ریزی بسیار دقیق برای گذر از این نقصان‌ها و کوشش شبانه‌روزی برای اجرای برنامه‌های ارتقاء سطح خدمات، در راستای افزایش رضایت مشتریان است.


وی افزود: کسب امتیازات فوق، ادراک مشتریان در خصوص خدمات دریافت شده از نمایندگی‌های خدمات پس از فروش ایران‌خودرو است و این نتایج در حالی به دست آمده که افزایش رضایت مشتریان در ماه‌های اخیر، به دلیل فضای موجود و کمبودها و تنگناها، بسیار دشوارتر از پیش بوده؛ همچنین این پیشرفت صحه‌ای بر تلاش چند برابری شرکت ایساکو و گام بلندی در حوزه مشتری‌مداری بوده است.


معاون خدمات پس از فروش ایران خودرو در خصوص عوامل دخیل در رشد رضایت مشتریان این شرکت گفت: طرح عارضه‌یابی موارد نارضایتی مشتریان و تبدیل آن به رویه‌های بهبود، اجرای طرح پیگیری مشتریان (follow up)، بهینه‌سازی استاندارد خدمات در راستای رعایت اصول مشتری‌مداری، پیاده‌سازی فرآیندهای نظارت سیستمی بر عملیات تعمیرگاهی و کنترل و کاهش زمان پذیرش تا ترخیص خودرو، از جمله این علل بوده است.


وی در پایان از سایر علل موفقیت این شرکت یاد کرد و گفت: پیگیری و عارضه‌یابی مراجعات تکراری خودروها به شبکه نمایندگی‌ها و کنترل کیفیت تعمیرات انجام شده از سایر دلایل مهم بهبود مستمر رضایت مشتریان از شرکت ایساکو بوده و امید است با برنامه‌های نوینی که در حوزه خدمات پس از فروش در دست اقدام داریم، بتوانیم به هدف اصلی شرکت ایران خودرو که کسب حداکثر رضایت مشتریان است دست یابیم.  


از ایده های طراحی خودرو توسط دانشگاهیان استقبال می كنیم
16 اسفند 97 ساعت 10:20 ق.ظ | انتشار یافته روابط عمومی | ( نظرات )
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: این شركت از هر ایده ای كه درباره طراحی خودرو توسط دانشگاهیان ارائه شود، استقبال و برای همكاری اعلام آمادگی می كند.


به گزارش ایكوپرس، مهندس هاشم یكه زارع در اولین همایش بین المللی قوای محركه نوین در دانشگاه علم و صنعت گفت: ظرفیت های خوبی در خودروسازی و دانشگاه ها وجود دارد كه در صورت تعریف درست مساله می توان نتایج خوبی هم كسب كرد.


وی درخصوص ارتباط صنعت و دانشگاه و عدم شكل گیری ارتباط مستمر با نتیجه عینی گفت: اگر دانشگاه قابلیتی برای پژوهش و نوآوری و ارایه محصول قابل فروش به خودروساز دارد باید پیشقدم شود، خودروساز نیز زمینه لازم همكاری را فراهم می كند.


مهندس یكه زارع افزود: متاسفانه ارتباط صنعت و دانشگاه محدود به سمینار و نشست شده و خروجی عملی از آن ندیده ایم. ظرفیت های بالایی هم در صنعت و هم در دانشگاه وجود دارد كه باید مورد توجه قرار گیرد.


وی در تببین اهمیت صنعت خودرو از منظر جهانی گفت: در سال 2018 حدود 97 میلیون خودرو با گردش مالی 3 هزار میلیارد دلار در جهان تولید شده كه این تعداد توسط 70 میلیون نیروی انسانی به تولید رسیده است.


مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این كه در سال 2018 حدود یك میلیون و پانصد هزار دستگاه خودرو در ایران تولید شده گفت: برای تولید این تعداد 4 میلیارد دلار ارز از كشور خارج شده كه در صورت واردات آن باید 22 میلیارد دلار ارز از كشور خارج می شد.


وی افزود: با اضافه كردن گردش مالی لوازم یدكی مورد نیاز میزان ارزبری این تعداد به 27 میلیارد دلار می‌رسید، این رقم برابر با 97 درصد صادرات غیرنفتی، 50 درصد صادرات نفتی و 3/2 برابر بودجه عمرانی كشور است.


مهندس یكه زارع اشتغال زایی را از دیگر مزیت های خودروسازی خواند و با بیان این كه به ازای هر شغل مستقیم پنج شغل غیرمستقیم در این صنعت ایجاد می شود گفت: 850 هزار نفر در خودروسازی كشور مشغول به كار هستند.


وی افزود: درحال حاضر هزینه ایجاد هر شغل در كشور دست كم 300 میلیون تومان است كه ایجاد شغل برای 850 هزار نفر 255 هزار میلیارد تومان هزینه دربردارد، درحالی كه این تعداد اشتغال قبلا ایجاد شده و باید حفظ شود.


وی با تاكید بر لزوم حفظ صنعت خودرو كشور گفت: خودروسازی مزیت های زیادی دارد كه باید با همكاری و دست به دست هم دادن بتوانیم اهداف را محقق كنیم.


مهندس یكه زارع افزود: ایران در سال 2018 رتبه دوازدهم تولید خودرو و رتبه دهم فروش را در جهان داشته، در آسیا رتبه پنجم و در منطقه رتبه اول فروش را دارد. در گذشته كشورهای توسعه یافته 83 درصد تولید جهانی خودرو را خود انجام می دادند و كشورهای توسعه نیافته انگیزه لازم برای ورود به این صنعت را نداشته اند، اما كشورهای توسعه یافته تولید خود را در سال های اخیر به كشورهای درحال توسعه منتقل كرده اند و به این ترتیب سهم 83 درصدی آنان به 43 درصد كاهش یافته و سهم 10 درصدی كشورهای درحال توسعه به 53 درصد رسیده است.


وی مهم ترین مساله صنعت خودرو را طراحی پلتفرم دانست و گفت: وقتی كه توانایی طراحی پلتفرم همراه با قوای محركه شامل موتور، گیربكس و اكسل را داشته باشیم می توانیم ادعا كنیم كه خودروساز هستیم. مهندس یكه زارع خاطرنشان كرد: توانمندی برای این موضوع وجود دارد اما نیاز به سرمایه گذاری داریم.


مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو تصریح كرد: برای خروج از روزمرگی و ارتقای صنعت كشور باید سرمایه گذاری لازم صورت گیرد.


مهندس یكه زارع افزود: پیش بینی شده در سال 2030 میزان 55 درصد موتور خودروها احتراقی خواهد بود كه 45 درصد این میزان بنزینی و 10 درصد دیزلی خواهد بود. خودروی هیبرید سهم 35 درصدی خواهد داشت و 10 درصد خودروها نیز برقی خواهند بود.


وی با اشاره به نام گذاری سال با محور اقتصادی توسط مقام معظم رهبری تاكید كرد: این كشور را تولید و صادرات نجات می دهد، باید محصول صادرات محور تولید كنیم تا بتوانیم نیاز ارزی خود را تامین كنیم.


پیوستن ایران خودرو خراسان به طرح مثلث توسعه اقتصاد مقاومتی
16 اسفند 97 ساعت 09:52 ق.ظ | انتشار یافته روابط عمومی | ( نظرات )
با امضای تفاهم نامه همكاری اقتصادی با استانداری خراسان رضوی، شركت ایران خودرو خراسان به عنوان معین اقتصادی بخش احمدآباد شهرستان مشهد تعیین شد.




به گزارش ایكوپرس به نقل از روابط عمومی ایران خودرو خراسان، این تفاهم نامه در راستای پیاده سازی برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در منطقه، میان رزم حسینی استاندار خراسان رضوی و زاهدی فرد مدیرعامل شركت ایران خودرو خراسان منعقد و شركت ایران خودرو خراسان به عنوان شانزدهمین معین اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی تعیین شد.


استاندار خراسان رضوی در حاشیه بازدید از سالن های تولیدی ایران خودرو خراسان ضمن ابراز خرسندی از حضور این شركت در منطقه اظهار كرد: ایران خودرو خراسان ظرفیت اقتصادی خوبی برای كمك به اجرای طرح توسعه اقتصاد مقاومتی در منطقه بینالود و ارتقای این منطقه ایجاد كرده است.


رزم حسینی با ابراز خرسندی از استقبال و پذیرش مسئولیت ایران خودور خراسان برای ورود به طرح مثلث توسعه اقتصاد مقاومتی كه در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری اجرا می شود گفت: امید است با همت مردم منطقه و همراهی آنان شاهد توسعه ایمن منطقه و بهبود معیشت مردم باشیم.


  بیژن زاهدی فرد مدیرعامل ایران خودرو خراسان با اشاره به این موضوع که ظرفیت تولید این شركت روزانه 700 دستگاه خودرو است اظهار داشت: در شركت ایران خودرو خراسان تعداد پنج هزار نفر به صورت مستقیم مشغول به كار هستند كه هزار و 600 نفر از آن ها از افراد بومی منطقه هستند و این موضوع تاثیر بسزایی در پیشگیری از مهاجرت در منطقه داشته است.


لازم به ذكر است، طرح عملیاتی معین كه در استانداری خراسان رضوی اجرایی شده، براساس مفهومی تحت عنوان «مثلث توسعه اقتصادی خراسان رضوی» سه ضلعی تعریف شده كه در قاعده آن بخش خصوصی و سایر اضلاع آن كارگزاران حكومتی و نمایندگان مجلس قرار داشته و ائمه جمعه در مركز این مثلث نقش نظارتی را برعهده دارند. در این طرح شركت‌ها در كنار دستگاه اجرایی، مجموعه حاكمیتی، امام جمعه و نمایندگان مجلس، حوزه اقتصادی منطقه خود را به عنوان معین اقتصادی مدیریت می كنند.


عبورتولید روزانه ایران خودرو از مرز ۲۱۰۰ دستگاه خودرو
16 اسفند 97 ساعت 09:51 ق.ظ | انتشار یافته روابط عمومی | ( نظرات )
با رونق تولیددر زنجیره تامین گروه صنعتی ایران خودرو، تعداد تولید روزانه این خودروساز در روز چهارم اسفندماه از مرز دوهزار و ۱۰۰ دستگاه عبور كرد.


 به گزارش ایكوپرس، با حمایت های صورت گرفته از سوی دولت و رونق دوباره خطوط تولید سازندگان، گروه صنعتی ایران خودرو موفق به افزایش تیراژ روزانه و تولید دوهزار و۱۹۱ستگاه خودرو در چهارم اسفندماه شد.


برمبنای این گزارش، تمامی تلاش مجموعه گروه صنعتی ایران خودرو حفظ عدد تولید بالاتر از دوهزار دستگاه روزانه است.


در حوزه فروش نیز متناسب با افزایش تیراژ تولید و به محض تجاری شدن، خودروها تحویل مشتریان می شود و در روزهای اخیر تعداد قابل توجهی از محصولات ایران خودرو وارد بازار شده است.


همچنین، فروش فوری روزانه محصولات ایران خودرو نیز براساس مجوزهای لازم صورت می گیرد كه این اقدام نیز در مسیر دستیابی به نقطه تعادل در بازار آزاد ادامه خواهد داشت.


درحال حاضر تسهیلات اختصاص یافته به قطعه سازان از سوی دولت، درحال طی مراحل اجرایی است كه با تحقق آن و تزریق نقدینگی بیشتر، وضعیت تولید در زنجیره ارزش خودرو روز به روز بهبود خواهد یافت.


با ادامه روال كنونی و بهبود شرایط تولید در روزهای آینده، پیش بینی می شود تا پایان سال اهداف تعیین شده تولید محقق شده و نیاز بازار در روزهای پایانی سال تامین شود. 


ایران خودرو 30هزار دستگاه خورو به مشتریان تحویل داد
16 اسفند 97 ساعت 09:51 ق.ظ | انتشار یافته روابط عمومی | ( نظرات )
گروه صنعتی ایران خودرو با هدف تعدیل قیمت خودرو در بازار آزاد و رسیدن به حداقل قیمت بازار آزاد خودرو در بازه هفته نخست بهمن ماه، برنامه فروش ۲۰ درصدی تولید روزانه را در دستور کار قرار داده است.


 به گزارش ایکوپرس، از زمان ابلاغ مصوبه فروش ۲۰ درصدی تولید روزانه خودروسازان از سوی وزارت صمت در هفته پایانی بهمن ماه، تعداد ۱۲۰۰ دستگاه به صورت فوری تا پایان این ماه به فروش رسیده است. در بهمن ماه امسال درمجموع سند نزدیك به 30 هزار دستگاه خودرو صادر و خودروها تحویل مشتریان  شده است.


برمبنای این گزارش، با توجه به افزایش حباب گونه قیمت خودرو در بازار طی هفته های اخیر توسط دلالان و سودجویان، گروه صنعتی ایران خودرو برای مقابله با این شرایط و تامین نیاز مشتریان واقعی محصولات و مطابق با مصوبه وزارت صمت، ۲۰ درصد از تولید روزانه خود را به فروش فوری با مبنای قیمتی هفته اول بهمن ماه در بازار آزاد اختصاص داده است.


این گزارش می افزاید، نقدینگی حاصل از فروش فوری محصولات، سبب بهینه سازی تخصیص منابع و پرداخت به قطعه سازان برای رونق تولید در خطوط تولید در زنجیره تامین ایران خودرو افزایش تیراژ روزانه تولید در خطوط این خودروساز خواهد شد.


 به منظور تحقق اهداف تعیین شده و جلب رضایت مشتریان واقعی، در برنامه روزانه فروش فوری محصولات ایران خودرو، محدودیت هایی از جمله هر کد ملی یک دستگاه خودرو،  حداقل سن ۱۸ سال و ممنوعیت ثبت نام برای افرادی که در ۱۸ماه گذشته در طرح های فروش ایران خودرو شرکت کرده اند  درنظر گرفته شده است.


همچنین افراد حقوقی در طرح فروش فوری ایران خودرو امکان ثبت نام نخواهند داشت.انتظار می رود با اقدامات و برنامه ریزی های پیش بینی شده و تداوم فروش فوری، قیمت بازار در روزهای آینده کاهش قابل توجهی یافته و دست دلالان از این بازار کوتاه شود.


 


نظرخواهی
نحوه خدمات رسانی در امر فروش و پس از فروش نمایندگی پورمحمودی را چگونه ارزیابی میکنید؟




دیگر موارد
تعداد مطالب :
آخرین بروز رسانی :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
بازدید کل :
آخرین بازدید :